با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند

صاحب دریایی؛ سعید امیرنژاد؛ سجاد قدمی

دوره 10، شماره 4 ، تیر 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.61560.1579

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند صورت گرفته است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش از نوع توصیفی‌همبستگی می‌باشد. نمونه آماری شامل 221نفر کاربران اینستاگرام که از طریق این پلتفرم اقدام به‌خرید محصولات ورزشی نموده‌اند، می‌باشد پرسشنامه محقق‌ساخته ...  بیشتر